Пошуковий запит: (<.>A=Сікорський П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Сікорський П. Проблема диференційованого навчання математики у ПТНЗ [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_4 Зроблено порівняльний аналіз визначень "диференційоване навчання" та "диференціація навчання" у вітчизняному педагогічному дискурсі, зокрема застосування принципу концентрів у навчанні, особистісно-орієнтований підхід, принцип типологічного групування класів. Обгрунтовано можливості диференційованого навчання математики в професійно-технічній школі. Запропоновано три моделі диференціації навчання для оптимізації математичної підготовки учнів ПТНЗ: особливістю першої є виділення більше часу для консультування учнів; другої – комплектація групи за профілем навчання; для третьої моделі характерною ознакою є підготовка модульних підручників із профільних предметів за поурочною структурою та матеріалами для модульного контролю й оцінювання.Сделан сравнительный анализ определений "дифференцированное обучение" и "дифференциация обучения" в отечественном педагогическом дискурсе, в частности принцип концентров в обучении, личностно ориентированный подход, принцип типологического группирования классов. Обоснованы возможности дифференцированного обучения математике в профессионально-технической школе. Предложены три модели дифференциации обучения для оптимизации математической подготовки учащихся ПТУ: особенностью первой является выделение значительного объема времени для консультирования учащихся; второй модели – комплектация группы по профилю обучения; для третьей модели характерным признаком является подготовка модульных учебников по профильным предметам и обеспечение материалами для модульного контроля и оценивания.The comparative analysis of definitions of "differentiated instruction" and "differentiation of instruction" in national educational discourse, in particular the principle of concentrated learning, student-centered approach, and the principle of typological grouping classes. Substantiates the possibility of differentiated teaching mathematics in vocational schools.
|
2. |
Сікорський П. І. До питання ефективності методики структурування і генералізації навчального матеріалу з фундаментальних економічних дисциплін [Електронний ресурс] / П. І. Сікорський, О. М. Вітер. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2009. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2009_2_18
|
3. |
Сікорський П. Дидактичні особливості навчання математики у ПТНЗ будівельного профілю [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 5. - С. 57-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_5_6
|
4. |
Сікорський П. До проблеми формулювання понять "компетентність” і "компетенція” [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 6. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_6_3
|
5. |
Сікорський П. IV всеукраїнський педагогічний конгрес у Львові [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 6. - С. 203-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_6_22
|
6. |
Сікорський П. Педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу під час навчання математики у ПТНЗ [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2015. - № 1-2. - С. 7-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2015_1-2_3
|
7. |
Сікорський П. Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_2_9 Висвітлено актуальні питання навчально-виховного процесу в контексті оцінювання навчальних досягнень учнів. Розглянуто контроль і оцінювання як дві складові педагогічного процесу. Презентовано положення контрольно-оцінної системи як потужного мотиваційного компонента у навчанні учнів і студентів. Обгрунтовано необхідність розробки системи дидактичних принципів моделювання контрольно-оцінювальних схем. Виокремлено та охарактеризовано ці принципи в системі початкової, середньої та вищої освіти. Наведено аргументи стосовно об’єктивності дванадцятибальної системи оцінювання в системі середньої освіти в Україні. На основі результатів опитувань старшокласників ЗНЗ встановлено необхідність розроблення нової моделі контрольно-оцінних систем.Освещены актуальные вопросы учебно-воспитательного процесса в контексте оценки знаний учащихся. Рассмотрен контроль и оценка как две составляющие этого процесса. Представлены положения контрольно-оценочной системы как мощного мотивационного компонента в обучении учащихся и студентов. Обоснована необходимость разработки системы дидактических принципов моделирования контрольно-оценочных схем. Выделены и охарактеризованы эти принципы в системе начального, среднего и высшего образования. Приведены аргументы относительно объективности двенадцатибальной системы оценивания в системе среднего образования. На основании результатов опросов старшеклассников ОУЗ установлена необходимость разработки новой модели контрольно-оценочной системы.Deals with current issues of the educational process in the context of evaluating student achievement. We consider monitoring and evaluation as two components of educational process. Presented position control and assessment system as a powerful motivational component in teaching students. The necessity of developing a system of didactic principles simulation control and appraisal schemes. Allocated and described these principles in primary, secondary and higher education.
|
8. |
Сікорський П. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження) [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 5-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_3_3 Проаналізовано наукові праці І. Франка, у яких Великий Каменяр розглядає розвиток суспільно-державних відносин від найдавніших часів до кінця ХІХ ст., дає актуальні рекомендації щодо розвитку освіти. І. Франко не лише констатує, як розвивалася економіка, соціальна сфера, освіта в тому чи іншому столітті, а й шукає причини такого стану, шляхи виходу з кризи, прогнозує результати. На підставі аналізу наукових праць І. Франка запропоновано власний алгоритм виведення країни на європейський шлях розвитку, зокрема й через системне реформування освіти.
|
9. |
Сікорський П. Зовнішні чинники і їх вплив на якість вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Вища освіта України. - 2016. - № 4. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_4_10
|
10. |
Сікорський П. Нові підходи до моделювання контрольно-оцінювальних систем в освіті [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Вища освіта України. - 2018. - № 2. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2018_2_9
|
11. |
Сікорський П. Психолого-педагогічні проблеми у розвитку професійної освіти [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Обрії. - 2017. - № 2. - С. 71-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2017_2_19
|
12. |
Сікорський П. Із когорти світочів української педагогічної науки (пам’яті академіка Семена Гончаренка) [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Рідна школа. - 2017. - № 11-12. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2017_11-12_13
|
13. |
Сікорський П. Видатні українські педагоги про роль рідної мови в інтелектуальному розвитку дітей [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Обрії. - 2018. - № 1. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2018_1_6
|
14. |
Сікорський П. І. Якість середньої освіти – основний чинник якісної вищої освіти [Електронний ресурс] / П. І. Сікорський, І. С. Колодій // Вища освіта України. - 2019. - № 3. - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2019_3_9
|
15. |
Сікорський П. І. Формування нових технологій навчання у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / П. І. Сікорський, І. С. Колодій // Вища освіта України. - 2019. - № 2. - С. 68-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2019_2_11
|
16. |
Сікорський П. І. Проблеми реформування шкільництва за концепцією "Нова українська школа" [Електронний ресурс] / П. І. Сікорський // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2022. - Вип. 36. - С. 159-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2022_36_20
|
17. |
Сікорський П. Педагогічні закономірності та їх роль у новій початковій школі [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Український педагогічний журнал. - 2022. - № 2. - С. 84-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2022_2_9
|
18. |
Сікорський П. Фундаментальні принципи нової української школи у працях Григорія Сковороди, Костянтина Ушинського і Василя Сухомлинського [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Освітні обрії. - 2022. - № 1. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2022_1_5
|
19. |
Сікорський П. Основні педагогічні підходи та їх вплив на формування навчальних технологій [Електронний ресурс] / П. Сікорський // Освітні обрії. - 2021. - № 1. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2021_1_21
|
20. |
Сікорський П. І. Психолого-педагогічні умови забезпечення принципу наступності навчання учнів у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / П. І. Сікорський, О. О. Біляковська // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2023. - Вип. 38. - С. 218-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2023_38_22
|